היישום אינו מחובר לאינטרנט

מכללת ספיר

עבודה מס' 063489

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדיניות מערכות מידע.

5,405 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

מכללת הנגב והמכללה האקדמית ספיר הן מלכ"רים, ועמותות נפרדות אך הן פועלות במשותף בתחומים רבים. תחום הפעילות שלהן הוא ההשכלה העל תיכונית והגבוהה.
את מכללת הנגב ניתן לחלק לשתי שלוחות עיקריות: "ספירטק" - בה מתקיימים קורסים בתחומים האומנות הטכנולוגיה וההכשרה המקצועית. ו"ביה"ס להנדסאים וטכנולוגיה ספיר" - בו מתקיימים לימודי תעודה שבסופם מוענקים לבוגרים תעודה ממלכתית מטעם מה"ט במגמות רבות ושונות.
במכללה האקדמית ספיר ניתן להבחין בשלוש שלוחות: המכינות הקדם אקדמיות, שלוחה ללימודים בחסות אקדמית של אוניברסיטת בן-גוריון, ושלוחה ללימודים לתואר .B.A של ספיר - ובה 8 מחלקות של לימודים לתואר המאושרות ע"י המל"ג.

מהי מק"ש?
מק"ש הם ראשי תיבות ל- "מידע קריית חינוך שער הנגב". מק"ש כיחידת מחשב, נוסדה ב-1985 על מנת לספק שירותי מיחשוב ותיקשוב למוסדות קרית חינוך שער הנגב. עם מוסדות אלה נמנים ביה"ס האיזורי שער הנגב, מכללת הנגב, המכללה האקדמית ספיר ומספר גופים נוספים.

אחת מההתמודדויות של מק"ש היא פיתוח של מערכות מידע חדשות. כאשר מדובר במערכת מידע הנוגעת לליבו של העסק, כמו מערכת מנהל סטודנטים, יש חשיבות רבה לבחירה. ההשפעה של בחירת מערכת מידע מרכזית יש לה השלכות מרחיקות לכת על מכללת ספיר ועל מק"ש. זו הסיבה שבחרנו להתמקד בנושא זה בעבודה.

תוכן עניינים:
פרק 1 - הארגון וסביבתו
רקע
הסטודנטים
התחום הכספי
החזון:
חוזקים - היתרון תחרותי
פרק 2 - מבנה מק"ש
מהי מק"ש?
הקשר בין מק"ש למכללה
פרק 3 - מדיניות מק"ש בתחום פיתוח מערכות מידע
מערכות המידע שבשימוש המכללה
מדינות מק"ש בנושא פיתוח מערכת מידע
פרק 4 - התאמת המדיניות לארגון
קצת היסטוריה
הבעיות המאפיינות
פרק 5 - התכנון והבקרה על המדיניות
תכנון מדיניות
בקרה על המדיניות
פרק 6 - סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

ניתוח מערכות מידע, יניב אליהו, הוצאת הוד-עמי, 2004.
Corporate Information Strategy and Management, (International Edition) Lynda M. Applegate, Robert D. Austin, F. Warren Mcfarlan, Mcgraw-Hill, 2003
Business Data Communications, (Fourth Edition) William Stallings, Prentice Hall, 2001

תגים:

בחירת · בקרה · המדיניות · מדיניות · מידע · מערכות · תכנון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מכללת ספיר", סמינריון אודות "מכללת ספיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.