היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח תהליכי גיוס, מיון והערכת עובדים בחברת "מחסני חשמל".

עבודה מס' 063180

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

15,281 מילים ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו נציג את אסטרטגיית משאבי אנוש של חברת "מחסני חשמל" בהתמקדות בהיבטים של תהליכי גיוס עובדים, תהליך המיון וכן תהליכי הערכת ביצוע ומשוב שמקיימת מחלקת משאבי אנוש בחברה לעובדיה.
בתחילת העבודה מוצג חומר רקע על רשת "מחסני חשמל": תאור הארגון, מבנה ארגוני, תרבות ארגונית אסטרטגיה ארגונית ואסטרטגיית משאבי אנוש.
בהמשך יוצג ניתוח ביקורתי לגבי תהליכי הגיוס, המיון והערכת ביצוע שמקיימת מחלקת משאבי אנוש מידי תקופה כחלק מפעילותה השוטפת. יוצגו כשלים בתהליכים הללו והמלצות כיצד ניתן ליישם תהליכים אלו בצורה אפקטיבית יותר. בעבודה תעשה הבחנה בין 2 מושגים מרכזיים בתחום גיוס ומיון עובדים: Task Performance - כל אותן פעילויות וכישורים הנובעים מהגדרת התפקיד לבין Performance Contextual - המוכנות לבצע מטלות שלא הוגדרו בתפקיד - לעזור לאחרים, לתמוך ולהגן על מטרות הארגון. אנו נסווג פעילויות שונות של עובדים ע"פ ההבחנה הזו.
בחלק הבא של העבודה מוצג ניתוח עיסוק מפורט (Job analysis) של נציג מכירות בחברת מחסני חשמל. נציג ראיון להערכת ביצועי עובד שקיימה עובדת במחלקת משאבי אנוש ובהמשך נציג את חוות דעת באשר לאופן התנהלות השיחה והמלצות לשיפור התהליך, פיתחנו טופס להערכת ביצועיהם של עובדי החברה, הצגנו כלים לעיבודים סטטיסטיים שיאפשרו מדידה מהימנה של ביצועי העובדים באמצעות השאלון שפיתחנו ועוד.

כל הניתוחים שיוצגו בעבודה זו מבוססים על תצפיות וראיונות בסניף החברה בראשל"צ.

תוכן עניינים:
א. חומר רקע על הארגון
1. תאור הארגון: רשת "מחסני חשמל"
2. מבנה ארגוני
3. אסטרטגיה ארגונית ואסטרטגיית משאבי אנוש
4. תרבות ארגונית הנהוגה ברשת מחסני חשמל
Task Performance .5 מול Contextual Performance
6. תהליכי הערכת ביצוע וראיון הערכת ביצוע - ביקורת
7. תהליכי הערכת ביצוע - המלצות לשיפור
ב. ניתוח עיסוק של נציג מכירות ברשת מחסני חשמל
קריטריונים להערכת ביצוע
ג. בניית כלי להערכת ביצוע
1.טופס הערכת ביצוע לנציג מכירות
2. בחירת תבניות להערכת ביצוע
3. עיבודים סטטיסטיים לניתוח השאלון להערכת ביצוע

תגים:

משאבי אנוש · אסטרטגיית ביצוע · הערכת עובדים · מחסני חשמל · גיוס מיון · ניתוח עיסוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח תהליכי גיוס, מיון והערכת עובדים בחברת "מחסני חשמל".", סמינריון אודות "ניתוח תהליכי גיוס, מיון והערכת עובדים בחברת "מחסני חשמל"." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.