היישום אינו מחובר לאינטרנט

כלכלה פוליטית - המוצר הציבורי

עבודה מס' 062977

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מקרה האנטנות הסלולריות בבאר שבע על פי 'דילמת האסיר'.

2,403 מילים ,1999

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת במהות המוצר הציבורי ובקשיים באספקתו. קושי זה אמחיש בעזרת "דילמת האסיר" הלקוחה מתורת המשחקים. כמו כן אעמוד על פתרונות שונים הניתנים ליישום.
המקרה הממחיש את החלק התיאורטי לקוח מכתבה העוסקת בבעיית האנטנות הסלולריות המוצבות במרכז העיר באר- שבע וגורמות לפגיעה באיכות הסביבה1. ראש העיר, יעקב טרנר, החליט לאסור על שלוש חברות הטלפוניים הסלולריים, "פלאפון", "סלקום", ו"פרטנר", להציב אנטנות באזורי מגורים. ההחלטה נתקבלה לאחר התייעצות עם מומחים לקרינה של המשרד לאיכות הסביבה. הרקע להחלטה הוא מחאות של תושבי העיר, ובמיוחד, תושבי השכונות נווה - נוי, נחל- עשן ורמות, שליד בתיהם הוצבו האנטנות.
-----------------------------------------------------------------------
1. "באר- שבע מתנתקת מהסלולארי", ידיעות אחרונות, 4.6.99

תגים:

פלאפון · סלולרי · אנטנה · איכות · הסביבה · המוצר · הציבורי · כלכלה · פוליטית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כלכלה פוליטית - המוצר הציבורי", סמינריון אודות "כלכלה פוליטית - המוצר הציבורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.