היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת כדאיות של הקמת אתר אינטרנט מסחרי

עבודה מס' 062439

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מערך הפרסום והשווק באינטרנט ומחוצה לו.

7,420 מילים ,17 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בישראל, עד לפני כשנה, היו רק קומץ חברות פרסום אלמוניות, המציעות שירותי פרסום מקצועיים של הרשת. חברות אלו בנו אתרים עבור לקוחות, אתרים שנתנו חשיפה בינלאומית חסרת תקדים וצירפו עסקים לרשימה המכובדת של חברות "שכבר עשו את זה" על האינטרנט.
הפרסום באינטרנט הוא ערוץ פרסום אינטראקטיבי המאפשר קבלת משוב מיידי מהצרכן, מאפשר העברת כמות אדירה של פרטים וידע (בכמות שאין כל אפשרות להעביר במודעה או בסרטון טלוויזיה), הפרדתו עשויה לעלות כמה מאות דולרים לכל היותר, ואין עלות לשטח או זמן פרסום. דמי התקשרות חודשיים של עשרים עד חמישים דולר יכולים להוות בסיס לקמפיין פרסום חובק עולם (גיבסון 1994).

מטרת עבודה זו היא לסקור את מערך הפרסום והשיווק באינטרנט ומחוצה לו על רכישות ב"מסחר אלקטרוני"- כלומר רכישות באמצעות רשת האינטרנט: מהן האפשרויות ומהן היתרונות של השיווק באינטרנט, כיצד הוא מתבצע ומיהם המפרסמים והמשווקים של אתרים בו. העבודה תהיה תאורטית ואמפירית כאחד, כאשר בחלקה השני יערך מחקר אודות התעניינות הצרכנים והתייחסותם לפרסום באינטרנט.
העסק שיבחן להלן הוא חנות ספרים וירטואלית, אותה ברצוננו להקים כהרחבה לחנות קיימת - וכמוה קיימות כיום ברשת מספר חברות. ננסה לבחון את כדאיות הקמת האתר, וזאת בעקבות ירידת המכירות של החברה בצורה הרגילה. החנות\חברה פועלת כיום כחנות רגילה אולם מעונינת להרחיב את עסקיה ולבדוק מה משפיע על הצרכן על מנת שירכוש באמצעות האתר; מהם המאפיינים הדמוגרפיים של הצרכנים אשר יחליטו לרכוש.
כלי המחקר הוא שאלון. השאלון הוא שאלון "סגור" כלומר יש לציין את התשובות של הנדגם.

תוכן העניינים:
מבוא
מטרת העבודה
הצגת הנושא
סקירת הספרות
הקמת המערך השיווקי
עלות בניית אתר
חשיבות האינטרנט כמכשיר מכירות
החשיבה השיווקית בעתיד
הפרסום ברשת
יחסי ציבור לחברות ומותגים
קהל היעד בישראל
השערות המחקר
שיטת המחקר
תוצאות
דיון בתוצאות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

מקורות:

גיבסון ויליאם, נוירומסר, ספרית מעריב, תל-אביב, 1994.
דסקל מרסלו, "האקולוגיה של המרחב התרבותי", מטאפורה, ה', 1992.
הורניק י., נהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., נהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1984.
יעקבי א. (1999), "מסחר הE-COMMERCE "מגזין PC, ינואר.
כספי דן, תקשורת המונים, האוניברסיטה הפתוחה, כרך א', יחידות 1-4, תל-אביב, 1990.
קריזמן ב.(1998), "המסחר הממוחשב", מגזין PC, ינואר.
Aaker d.a. And norris d (1982), "characteristics of t.v. Commercial perceived as informative", Journal of advertising research, 22(2), pp.61-70.
Alan c.b., Et all, "comparing two methods of sending out questionnnaires- e-m il versus e-mail", Journal of market Research society, Oct 1995, pp.441-443.
Anselmi,-kenneth; zemanek,-james-e. Jr., "relationship selling: how personal characteristics of salespeople affect buyer satisfaction", Journal-of-social-behavior-and-personality, 1997 jun; vol 12(2): 539-550.
Blair m.h., (1987), "an empirical investigation of advertising wearin and wearout",Journal of advertising research, 27(6), pp.45-50.
Briggs r et all (1997),"advertising on the web: is there response before click-thrugh", Journal of advertising research, 37, pp.33-45.
Brown,-Gene.; widing,-robert-e.; coulter,-ronald-l. Customer evaluation of retail salespeople utilizing the soco scale: a replication, extension and application", Journal-of-the-academy-of-marketing-science, 1991 fal; vol 19(4): 347-351.
Chamblee r et all, (1998)"when copy Complexity can help ad readership", Journal of advertising research, 33(3), pp. 23-28.
Leclerc, france; little, john d. C., (1997) "can advertising copy more effective?, Journal of marketing research, Nov; voL 34(4): 473 484
Marla royne stafford (1996), "tangibility in service advertising: an investigation of verbal versus visual cues", Journal of advertising, 25.

תגים:

אינטרנט · תקשורת · מחשבים · מסחר · אלקטרוני · גולשים · פרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת כדאיות של הקמת אתר אינטרנט מסחרי", סמינריון אודות "בחינת כדאיות של הקמת אתר אינטרנט מסחרי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.