היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיית שיווק של חברת יפאורה

עבודה מס' 061612

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת האסטרטגיה בשיווק RC קולה, והצעה לשלב מוצר זה עם מסטיק אורביט.

3,056 מילים ,4 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

הצלחתה של חברת יפאורה תבורי בהחדרת .R.C קולה הנה תוצאה של לימוד דרכי עיצוב דפוסי התנהגות חיוביים מבחינתם כמשווקים, בקרב קהל לקוחות פוטנציאליים גדול דיו, המאפשר הצלחה כלכלית ובעל דפוסי התנהגות הגוררים צורך במוצר .R.C קולה.
"דפוסי הצריכה בישראל הראו העדפה של "קוקה-קולה". "פפסי-קולה" ניסתה לפגוע במעמד זה, אך ללא הצלחה. .R.C קולה, שניסתה לעשות זאת אחריה, הצליחה. עיקר ההצלחה היה בשילוב פניה לצעירים (שהם הנוטים לחידושים) עם מחיר וטעם סבירים. הצעירים היו הסוס הטרויאני שהחדיר את המשקה לבית. המחיר הזול והטעם הסביר השאירו את ה-R.C. בבית" (יורם לבנון)

בעבודה תיבחן כיצד אפשר להפוך מותג שנתפס כME TOO- למוצר גרני תוך העמדת היריב על קרני הדילמה וזאת תוך כדי זיהוי פלח שוק שלא קיבל מענה בעבר ומהווה מוביל דעה בייחודיותו.
מטרת העבודה הייתה להביא את הצרכן לרצון לצרוך את .R.C קולה על פני קוקה קולה.

תוכן העניינים:
מנהלים
פרק א' - תמהיל התקשורת של .R.C קולה
1.1 מודל סיגול חידושים
1.2 תמהיל השיווק
1.3 מחזור חיי המוצר
1.4 הבדלים בין-תרבותיים
1.5 פירוט תמהיל הקידום
1.6 אסטרטגיית הקידום הנוכחית
פרק ב' - הצעת אלטרנטיבה למשווק
2.1 זיהוי פלח שוק חדש וקיים
2.2 יעדי התקשורת
2.3 תמהיל הקידום
פרק ג' - אלטרנטיבה לאסטרטגיית הקידום הקיימת
3.1 הרקע להחלטה
3.2 יעדי התקשורת החדשים
3.3 מקור המסר
3.4 המסר הפרסומי
3.5 מבנה הפרסומת
3.6 תקציב הפרסום
3.7 תכנון מסע הפרסום
3.8 מדידת יעדי מסע הפרסום
פרק ד' - סיכום
פרק ה' - ביבליוגרפיה

מקורות:

יעקב הורניק. ניהול השיווק. (1986). האוניברסיטה הפתוחה תל-אביב.
יעקב הורניק ויהושוע ליברמן. ניהול הפרסום. (1996). האוניברסיטה הפתוחה תל-אביב.
ד"ר יורם לבנון. שיווק. (1997). הוצאת פרלוג ראש-העין.
פרופ' פיליפ קוטלר ופרופ' גארי ארמסטרונג. עקרונות השיווק. (1994). תל-אביב.

תגים:

משקאות קלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיית שיווק של חברת יפאורה", סמינריון אודות "אסטרטגיית שיווק של חברת יפאורה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.