היישום אינו מחובר לאינטרנט

איתור וטיפול בילדים לקויי למידה

עבודה מס' 061427

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה מנתחת מקרה של ילדה לקויית למידה ומציעה דרכי התמודדות.

2,397 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

אימונו השיטתי של התלמיד הלוקה בלמידתו במיומנויות של קריאה, כתיבה ומתימטיקה, עשוי להקל עליו ברכישתם, בעיבודם ובשינונם היעיל של חומרי למידה, למרות בעיותיו.
אימון כזה צריך להיערך מתחילת הלמידה, הן בשיעורי העזר והן בשיעורים הכיתתיים, לקידומם ולרווחתם של כלל ילדי הכיתה. ניתן להקדיש למטלות אלה חלקי שיעורים קצרים ושיטתיים ולתרגלן על גבי חומרי הלמידה השוטפים, כך שלא יפריעו לקצב ההתקדמות הפורמלי. טיפול כזה נכון לגבי כל שנות ביה"ס, אך הופך לקריטי מחט"ב ואילך, שנים בהן מוצף התלמיד בכמויות גדולות מאד של חומרים מילוליים ובמטלות רבות ומורכבות לגביהן.
הקנייה נכונה של דרכי התמודדות עם התחומים המדוברים, עשויה להוות עברו גם הכנה יעילה לקראת לימודי המשך - מקצועיים ואקדמיים.

בעבודה זו בוצע אבחון לנערה בת 15 מההיבטים של תפקודים תפיסתיים וקוגניטיביים ותפקודים אורייניים. בסיכום הובאו המלצות לטיפול.

תוכן העניינים:
טיפול במיומנויות למידה
דרכי תמיכה, לווי והכנה של התלמיד הלוקה בקריאתו
מהם לקויי למידה?
טיפול בקשיי כתיבה בגילאים בוגרים (בחט"ב ואילך)
קשב, ריכוז וזיכרון
דרכי טיפול בתלמיד לקוי למידה - מקרה מבחן
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

לסט א' (עורך). עבודה פסיכולוגית בביה"ס. האוניברסיטה העברית הוצאת מאגנס ירושלים. (1987.
ספקטור נויה. שקום ליקויי למידה. הוצאת מסדה, רמת-גן. 1979.
עינת עמלה. לקויי למידה - האתגר. הוצאת איתאב, ת"א. 1997.
Ellis A.W. "Spelling and writing (and reading and speaking), in: Ellis A.W. (ed.), Normality and Pathology in cognitive functions, London Academic Press. 1983.
Mitterer, J., Richardson, E., Dibenedetto, B. "A Comparison of the phonic decoding ability of normal and learning disabled children", Journal of learning disabilities, 16, 348-51. 1983.

תגים:

מיומנות · קריאה · כתיבה · תרגול · קשב · ריכוז · זיכרון · שפה · מטה · קוגניציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "איתור וטיפול בילדים לקויי למידה", סמינריון אודות "איתור וטיפול בילדים לקויי למידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.