היישום אינו מחובר לאינטרנט

מבוא לממשל-תרבות פוליטית

עבודה מס' 050973

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הסוגים השונים של תרבות פוליטית וההתאמה בינה לבין צורת המשטר.

2,941 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

התרבות הפוליטית היא היסוד לכל צורת משטר שהיא מהפרימיטיבית ביותר ועד המתקדמת ביותר. ערכי התרבות הפוליטית הם אלו שיקבעו את דרכי פעולת המשטר ואת מעורבות האזרחים. תרבות פוליטית קשורה קשר הדוק בניסיון היסטורי, ניסיון זה הוא שמעצב ויוצר את השוני בין תרבות אחת למשניה.
בעבודתי זו אנסה להגדיר את סוגי התרבות השונים ואת מגוון המרכיבים שיוצרים תרבות פוליטית. כמו כן אנסה ליצור מתאם בין תרבות פוליטית מסוימת לבין צורת משטר, תהיה התייחסות לדפוסי ההשתתפות השונים המבדילים בין
אוכלוסיות שונות. השאלה המרכזית בעבודה זו היא: האם תרבות פוליטית היא נחלתם של מדינות מתקדמות או שקיומה נמצא בכל חברה פרימיטיבית ככל שתהיה. העבודה מתבססת בעיקרה על חומר קריאה בנושא זה, רובו מספר הקורס: government and politics"comparative", ועל מספר מאמרים בנושא.
היקף החומר בנושא הוא רחב ועל כן ישנם נושאים שלא הצלחתי למצותם עד תום.

תוכן עניינים:
מבוא
תרבות פוליטית
דת ותרבות פוליטית
מדיה
חיברות פוליטית
אליטות
השתתפות
שינויים בתרבות פוליטית
פוסטמטריאליזם
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

Rod Hague, Martin Harrop, Shaun Breslin COMPARATIVE GOVERNMENT AND POLITICS, 4th ed. MacMillan press Ltd, London 19982
Milbrath, L. and Goel, M. (1977) Political Participation: How and Way Do People Get Involved In Politics. (Chicago, Ill, Rand McNally) 2nd edn.
Stuffer, S. (1966) Communism, Conformity and Civil Liberties. (N.Y: WILEY)
Gabriel, A. Almond." Introduction: A Functional Approach to Cmparative Politics," In G.A. Almond and J.S. Coleman (eds). The Politics of Developing Areas. (Princeton, New Jeresy: Princeton University Press, 1960)

תגים:

שלטון · פוליטיקה · דמוקרטיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבוא לממשל-תרבות פוליטית", סמינריון אודות "מבוא לממשל-תרבות פוליטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.