היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון אופרטיבי של מיזמי תיירות- האם הוא אפשרי והאם הוא דרוש

עבודה מס' 050758

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הצורך בתכנון תיירותי כולל לפי מספר גישות וכן הצגת השקפה אישית של המחבר.

1,905 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

"האם תכנון אפשרי? האם תכנון דרוש ? אנו לא יודעים כיצד לתכנן תיירות" - משפט זה אשר איננו יודעים על ידי מי הוא נאמר, משקף דעה שלילית וקיצונית ביותר על תכנון התיירות. לפי המילים "איננו יודעים לתכנן תיירות" ניתן להסיק כי כותב המשפט מכיר בכך שתכנון תיירות אפשרי אם כי אינו יודע האם תכנון תיירות דרוש לנו.
עבודה זו תתמקד ביכולת ובצורך לתכנון תיירות באופן כללי ולא לתכנון ספציפי כגון בתי-מלון וכו'. בעבודה זו אסקור כמה גישות אשר תומכות בתכנון, כמו כן אציג את השקפתי בנוגע לתכנון והצורך בו.

ראשית מהו תכנון? על פי מילון אבן שושן "תכנון-קביעת תכנית למעשה מסוים, ארגון כל הפרטים לבצוע משימה". על פי הגדרה זו ניתן להסיק שכל מעשה צריך להיות מתוכנן מראש.
בעבר, כאשר החיים היו בנויים בפשטות רבה יותר לא היה קיים הצורך הבסיסי לתכנון מכיוון שרוב הדברים היו ידועים לכל. עם התפתחותה של האנושות ושל הטכנולוגיה מסביבנו החל הצורך בתכנון על מנת להעלות את הסיכויים להצלחת התוכנית. אותו צורך נבע מהעובדה שנוספו יותר אלמנטים לכל תכנית ויותר בודדים או גופים היו צריכים לשתף פעולה על מנת להוציא תכנית אל הפועל.

מקורות:

גרשון פז טל.(1998) ניהול תיירות ועסקי פנאי לחמן.
חוטר ר. (1998), "תיירות 2000", מפעלי תרבות וחינוך בע"מ
Charles Kaiser Jr. Larry E. Helber. (1978) Tourism Planning and Development. Heinemann Ltd. London
Clare A.(1979) Tourism Planning Carne Russak Co. New York.
Joseph D.Frigen, ph.d. (1990) Dimensions of Tourism, Educational Institute.

תגים:

תיכנון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון אופרטיבי של מיזמי תיירות- האם הוא אפשרי והאם הוא דרוש", סמינריון אודות "תכנון אופרטיבי של מיזמי תיירות- האם הוא אפשרי והאם הוא דרוש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.