היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכנסת מערכת מידע לארגון-חברת החשמל הלאומית של אוגנדה

עבודה מס' 050408

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו סוקרת את השינויים העסקיים שהובילו להקמת המערכת, את הבעיות שנוצרו ואת המענה להן.

2,091 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הארגון שנבחר הנו חברת החשמל הלאומית של אוגנדה.
חברת החשמל של אוגנדה הנה היצרן והספק של שירותי החשמל לרפובליקה הדמוקרטית של אוגנדה.
השינויים הכלכליים במדינה יחד עם הלחץ של מדינות המערב לשיפור התשתיות הלאומיות כקטליזטור לפיתוח, הובילו לכך שחברת החשמל צריכה להתמודד בצורה יעילה עם הצורך לאספקת שירותי חשמל יעילים לתושבי המדינה ולעסקים המתפתחים בתחומה.
המחלקה הבריטית לפיתוח בין לאומי DFID הקצתה מענק מיוחד לצורך שיפור תשתיות חברת החשמל הן בתחום הייצור והן בתחום ההפצה של החשמל במדינה.
במסגרת מענק מיוחד זה, הוקצה תקציב לפיתוח והתקנה של מערכת מידע חדשה לתחום ה- Customer Care & Billing יחד עם החלפת תשתיות החומרה והתקשורת בחברת החשמל. הפרוייקט תוחם למחלקות שירות לקוחות, כספים ומחשוב של חברת החשמל.
המערכות הקודמות של חברת החשמל היו מערכות משנות ה-70 מבוססות עיבודי אצווה ו Data Entry.
המערכת החדשה אשר הותקנה משלבת עבודה מקוונת יחד עם עיבודי אצווה מתקדמים ומתן אפשרויות לשירות יעיל יותר של הלקוחות, תוך קישור סניפי חברת החשמל בצורה מקוונת לשרת המידע המרכזי ומתן שירותי Front Office.
בעבודה זו נסקור את השינויים העסקיים אשר הובילו להקמתה של המערכת החדשה, את הבעיות שהיא נועדה לענות עליהן, את הבעיות שנאלצו להתמודד עמן עם הטמעת המערכת החדשה ואת הדרך בה המערכת החדשה עונה על הבעיות העסקיות שהיו בחברת החשמל.
הפרוייקט בוצע ע"י חברת תדיראן מערכות מידע בע"מ (חברת בת של יבמ ישראל).

מקורות:

אחיטוב, נ., נוימן, ז., צבירן, מ., (1998), מערכות מידע לניהול, דיונון.
DFID, Uganda: Country Strategy Paper, January 1999.
C. Jayarajah and W. Branson, Structural and Sectoral Adjustment, World Bank Experience, 1980-92, A. World 5. Bank Evaluation Study, Washington DC: World Bank, June 1995.
Uganda Electricity Board - Operational Requirements, November 1997.

תגים:

מערכות · מידע · מיחשוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכנסת מערכת מידע לארגון-חברת החשמל הלאומית של אוגנדה", סמינריון אודות "הכנסת מערכת מידע לארגון-חברת החשמל הלאומית של אוגנדה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.