היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינדיבידואליזציה בגן הילדים

עבודה מס' 050353

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו מציגה רקע תיאורטי לנושא ושתי פעילויות מתוך פרוייקט שיושם בגן הילדים.

5,205 מילים ,7 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

כל אדם ואדם הוא עולם ומלואו וכל אדם חי בצומת של עולמות, ביחסי גומלין עם קרובים ורחוקים, עם דומים ושונים, בין תפיסות עולם המקובלות ושאינן מקובלות. בין זיכרונות קצרי טווח, בין רגשות, חרדות, תקוות וסיכויים (לימוד, ד. 1988).
בכיתת האימון לומדים שלושים ושניים ילדים השונים זה מזה הן במראם החיצוני, הן בתכונות האופי והן במוצאם האתני. אחד מעקרונות הדמוקרטיה הוא הערכה כלפי הפרט וכלפי המיוחד שבו. עיקרון זה מדגיש את הזכות של כל אדם להיות הוא עצמו ולממש את הפוטנציאל הייחודי שלו. משמעותו של עיקרון זה כפי שיובא לידי ביטוי בכיתת האימון יתבטא בכך שאטפח אקלים חינוכי המדגיש את הצביון האישי המיוחד שבילד והמחזק את הערכתו העצמית כאדם עצמאי וייחודי הראוי לכבוד.

בעבודה זו אסקור רקע תיאורטי בנושא האינדיבידואליזציה, ולאחריו אציג שתי פעילויות מתוך הפרוייקט שיושם בגן בנושא המגנט. לאחר מכן אציג את ניתוחי הפעילויות ולבסוף אסכם אותן על ידי חזרה אל הרקע התיאורטי.

מקורות:

בלום, ב. ס. (1980). השקפות חדשות על התלמיד והשתמעויותיהן לגבי דרכי ההוראה ולגבי תוכניות הלימודים, הלכה למעשה בתכנון הלימודים 3, משרד החינוך, מעלות, עמ' 23-40.
גלובמן, ר., הריסון, ג. (1981). למידה פעילה הלכה למעשה, ירושלים, משרד החינוך והתרבות.
לביא, צ. אינדיבידואליזציה בחינוך - הלכה ומעשה. (לא מצוינים פרטים ע"ג המאמר).
לוין, ג. (1982). הסביבה החינוכית המובנית או הפתוחה וגישתן החינוכית של הגננות. הד הגן, חוברת ג', 274-276.
לימור, ד. (1988). אורח חיים דמוקרטי בגן הילדים. תל אביב: משרד החינוך.
ליפשיץ, ד., גירון, ר. (1983). החוזה האישי בהוראה-למידה, חוברת עבודה - שנה ג' המסלול לגיל הרך, תל אביב, המכללה לחינוך ע"ש לוינסקי.
פוקס, א. (1988) מרכזי למידה בכיתה. חיפה: הוצאת אח.

תגים:

דידקטיקה · למידה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינדיבידואליזציה בגן הילדים", סמינריון אודות "אינדיבידואליזציה בגן הילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.