היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוק המרקים - אסם

עבודה מס' 050316

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איתור הבעיה השיווקית הניצבת בפני הפירמה והצגת חלופות לפתרון.

3,543 מילים ,1999

תקציר העבודה:

שוק המרקים בישראל הינו ענף בו פועלות 4 פירמות: ויטה, אוסם קנור ותלמה (שפועלות יחדיו תחת מטריית תמ"י). גודל השוק הינו כ130 מליון ש"ח בשנה והוא מתחלק ל 3 קטגוריות: מרק לבישול, מרק נמס ומרק לתיבול. כאשר בכל קטגוריה יש מגוון מותגים במגוון טעמים.
במסגרת עבודתנו ניתחנו את חברת אוסם כאשר המטרה שעמדה לנגד עינינו הייתה איתור הבעיה השיווקית הניצבת בפני הפירמה וזאת תוך סקירת השוק והצגת חלופות לפתרון.
הבעיה המרכזית שזיהינו הינה העובדה שהצרכנים לא תמיד משייכים בין המותג לבין הפירמה היצרנית ולכן רכישת המוצר הינה לעיתים אקראית ולא מוטת מותג ויצרן למרות שלחברת אוסם יש את המיצוב הגבוה ביותר בשוק.

בעיות המשנה שזיהינו הנן: החברה "סובלת" מתדמית מיושנת, כניסתה של חברת קנור לשוק המרקים בישראל והתחברותה עם תלמה גרמו לנגיסה בנתח השוק של הפירמה וכן, השליטה של הפירמה בצינור השיווק הינה נמוכה לעומת זו של רשתות השיווק.

החלופות שהצענו לפתרון הבעיה המרכזית הנן, החדרת מותג חדש, פרסום נרחב של שם המותג ושינוי שם המותג בשילוב עם קמפיין פרסומי חדש.
לצורך השוואה בין החלופות השתמשנו במודל פישביין לקבלת החלטות ובחרנו ארבעה קריטריונים להערכת החלופות: עלות כספית של החלופה, רמת המודעות המושגת לשם המותג, הגדלת נתח השוק ושינוי חיובי במיצוב. לכל קריטריון היה משקל שונה.

לאור המודל, החלופה עליה אנו ממליצים הינה החלופה השלישית- שינוי שם המותג לכזה שיכלול בתוכו את המילה אוסם בשילוב עם קמפיין פרסומי חדש. אנו מניחים שחלופה זו תשיג את רמת המודעות הגבוהה ביותר ולשיוך אופטימלי בין המותג והיצרן.

תוכן עניינים:
מנהלים
רקע
ניתוח חיצוני
ניתוח פנימי
אפיון הבעיה המרכזית
חלופות לפתרון
ניתוח החלופות
המלצות

תגים:

שווק · מזון · אסם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק המרקים - אסם", סמינריון אודות "שוק המרקים - אסם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.