היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח-חברת "לב-אופיר"

עבודה מס' 050291

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הארגון, מודל ערך מוסף, טבלת סיכום ערך ללקוח, בעיות והצעות לפתרון לפי מודלים וגישות שונות.

4,133 מילים ,8 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

קבוצת לב אופיר הנה חברה העוסקת בסיטונאות חשמל ביבוא ושווק חומרי חשמל לסקטורים הבאים: ממשלתי, הציבורי ,העסקי ופרטי. המטרה עיקרית של הקבוצה היא להעשיר את בעלי החברה ולהגדיל את ההון העצמי של החברה.
הקבוצה נוסדה בשנת 1992 על בסיס 3 חברות נפרדות, שהוקמו בשנת 1972 על ידי שי אופיר. החברה משווקת חומרי חשמל לתעשיית בניין רשת ואחזקה.
מחזור המכירות כ-250 מליון ש"ח. לחברה נתח שוק של %25 וכ-250 עובדים.
החברה בנויה מ-7 סניפי מכירות הפזורים ברחבי הארץ וממטה מתאם ומקצועי.
הסניפים מנוהלים כמרכזי רווח והפסד ומנוהלים באופן עצמאי ע"י הנהלת הסניף.
המטה בנוי ממחלקת רכש, כספים ניהול מוצרים וממחסנים ראשיים.
החברה מייצגת בלעדית חברות מהמובילות בשוק העולמי כדוגמא- לגרנד דייברייט, מזדה.

יעדים איכותיים:
שיפור מתמיד של רמת טיב השירות.
פתיחת מחלקת לקוחות פרטיים בשיטת .D.I.Y
הרחבת פעילות במותגי החברה ותפיסת שוק לצורך הגדלת רווחיות.
הרחבת רכש מרכזי ע"י המרכז הלוגיסטי במטה החברה לספקים נוספים.
הקטנת הוצאות הנהלה וכלליות.
הערכות במישור האסטרטגי על מנת לשפר את רמת הרווחיות ולהגדיל את הכנסות החברה.
הקטנת כמות הספקים הקטנים המספקים מוצרים בסכומים קטנים.
מתן שירותים נלווים ללקוחות החברה בעלי ערך מוסף.

יעדים כמותיים :
פתיחת 2 סניפים חדשים בחדרה וכרמיאל לצורך הגדלת נתח שוק פרטי.
- הגדלת נתח הרווחים בשוק הפרטי מ-25% ל-30% עד לשנת 2005
- הגדלת הרווחיות ב-2% בשנה הקרובה ועד לשנת 2000 ב-5%

דרכי פעולה להשגת היעדים:
בניית אסטרטגיה אחרת ארוכת טווח לבידול מוצרים והתמקדות בשוק לקוחות.
אפשרות למיזוג אנכי נוסף עם יצרנים נוספים בדומה לפקר פלדה.
איתור צרכים נוספים של הלקוחות על המוצרים הקיימים על מנת לשמור על נאמנותם.
הגדלת מקור מימון בפרוייקטים גדולים ע"י הנפקת מניות בבורסה לניירות ערך.

תוכן עניינים:
1. מבוא, הצגת הארגון
2. מבנה ארגוני
3. מודל ערך מוסף
4. טבלת סיכום ערך ללקוח
5. בעיות והצעות לפתרון
6. תרשים פארטו
7. תרשים אדרת הדג
8. הצעות לפתרון לפי גישת TQM
9. הצעות לפתרון לפי תמהיל השיווק המורחב
10. שיווק פנימי
11. שיווק לאחור
12. סיכום
13. ביבליוגרפיה

מקורות:

בנג'מין שניידר ודו בואן, "שירות מנצח בשוק תחרותי"
ג'ון בנק "TQM השיטה ויישומה", עתרת 1993
גיל פרץ, "שיווק אינטימי", הספריה הבינלאומית לאנשי עסקים בע"מ,1999
מקראת הקורס - מתן ערך ללקוח
פרופ' דוב יזרעאלי - שיווק הלכה למעשה, הוצאת צ'ריקובר 1994
פרופ' פיליפ קוטלר ופרופ' גארי ארמסטרונג - עקרונות השיווק חלק א' וחלק ב', המכון לפריון העבודה והייצור 1994
סטן ראפ וטום קולינס "שיווק בגדול",מטר, 1997
קאר ד, ליטמן א, "מצוינות בשירות הציבור", מטר 1985

תגים:

אדרת · שיווק · פנימי · פארטו · הדג · מורחב · mqt

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-חברת "לב-אופיר"", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-חברת "לב-אופיר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.