היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפונדקאות בישראל וניתוח פמיניסטי של פסק דין נחמני

עבודה מס' 050191

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גישות פמיניסטיות, פסקי הדין של השופטים והפונדקאות בישראל.

3,114 מילים ,1999

תקציר העבודה:

דומה שאת עובדותיה של "פרשת נחמני" אין צורך לפרט. פרשה זו אשר החלה, כמו סכסוכים משפטיים רבים, כסכסוך בין שני בני זוג, הפכה להיות פרשה ציבורית שהעסיקה רבות את החברה הישראלית ואשר כוללת בתוכה מגוון רחב מאוד של סוגיות עקרוניות המתפרשות על פני תחומים רבים.
פרשה זו אף עוררה קשת רחבה מאוד של דעות בכל תחום בו הייתה לה השלכה, ובחלק גדול מן המקרים דעות אלו נעו על פני כל "ספקטרום הדעות" {דהיינו בשם אותן עקרונות היה מי שסבר כי יש לתמוך בצד אחד ומנגד אחר שסבר כי הדעה נוטה לצד השני}.
בעבודה זו אנסה לנתח את ההליך המשפטי האחרון אשר עסק בפרשה זו, הדיון הנוסף { ד"נ 2401/95 רותי נחמני נ' דני נחמני.} מנקודת מבט פמיניסטית. העבודה תתמקד בדעותיהם של השופט צבי טל והשופטת טובה שטרסברג כהן כמייצגות את דעת הרוב ודעת המיעוט.
ראשית אקדים ואומר כי אינני יוצא מנקודת מוצא שלשופטי בימ"ש העליון ישנה דעה פמיניסטית מגובשת אשר תואמת את אחת מהגישות הפמיניסטיות המוכרות, אלא הניתוח ינסה להראות כי הן פ"ד של דעת הרוב והן פ"ד של דעת המיעוט איננו "יוצא נקי" מנקודת מבט פמיניסטית.
הניתוח ייעשה בהתבסס על גישת הפמיניזם הרדיקלי והתרבותי.

תגים:

חוק · נשים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפונדקאות בישראל וניתוח פמיניסטי של פסק דין נחמני", סמינריון אודות "הפונדקאות בישראל וניתוח פמיניסטי של פסק דין נחמני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.