היישום אינו מחובר לאינטרנט

אדוארד מאנה והקשר הספרדי

עבודה מס' 041652

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע ביוגרפי, בחינת הקשר וההשפעה ההדדית בין תרבויות ספרד וצרפת וניתוח שש יצירות של מאנה.

9,799 מילים ,13 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בצייר אדוארד מאנה, צייר צרפתי בין המאה ה-19, וקשרו לתרבות ספרד.
העבודה תתחלק לשתי חטיבות עיקריות, כאשר בחטיבה הראשונה נבחן את הקשר וההשפעה שבין תרבות ספרד לצרפת. הקשר שבין שתי המדינות אינו מתבטא רק בהשפעה תרבותית של מדינה זו על מדינה אחרת, אלא זהו קשר עמוק יותר, מורכב יותר, אשר משפיע בערוצים שונים, לא רק אלו התרבותיים. במסגרת העבודה נסקור את הרקע האיקונוגרפי, תרבותי והיסטורי של התרבות הספרדית לזו הצרפתית.

אירופה החל מהמאה ה-16 עוברת שינויים בכל התחומים, שינויים אשר למעשה מעצבים, את אירופה לדורות הבאים, למעשה התקופה אשר בה פועל אדוארד מאנה, ולצורך העבודה יהיו אלה שנות ה-60 של המאה ה-19 מתעצבת במאות אשר קדמו לה. כמו שהפוליטיקה הסבוכה ביותר של צרפת במאה ה-19, אשר עליה נעמוד במהלך העבודה, מעצבת את הרפובליקה הקיימת כיום בצרפת.
במסגרת החטיבה הראשונה של העבודה נבחן גם את ההיבט החברתי, הפולקלוריסטי אשר מגלה צרפת בתרבות ספרד. התרבות העממית הספרדית אשר כובשת את התרבות הצרפתית האריסטוקרטית ומשפיעה עליה. ננסה לעמוד על הגורמים לתופעה זו. במסגרת זו של ההשפעה התרבותית הספרדית על התרבות הצרפתית, נבחן את ההשפעה על אומני צרפת במהלך המאה ה-19 ובכללם גם אדוארד מאנה.
במסגרת החטיבה השניה של העבודה, ננתח שש מיצירותיו של מאנה: לולה, הבלט הספרדי, הזמר הספרדי, הטוריאדור המת, הילד עם החרב והמוזיקאי הזקן. אך לפני שנפנה לבחון את אירופה החל מראשית המאה ה-16, נסקור את הביוגרפיה של אדוארד מאנה.

תגים:

אמנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אדוארד מאנה והקשר הספרדי", סמינריון אודות "אדוארד מאנה והקשר הספרדי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.