היישום אינו מחובר לאינטרנט

סמלי האור, הזהב והתהום בשיריה של דליה רביקוביץ'

עבודה מס' 041274

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סמלים אלה בשירים "כתמי אור", "חמדה" ו"אהבה" מתוך הספר "אהבת תפוח הזהב".

2,609 מילים ,2 מקורות

תקציר העבודה:

עבודה זו מתמקדת בשלשה שירים של דליה רביקוביץ' הלקוחים מספרה הראשון 'אהבת תפוח הזהב' שיצא לאור בשנת 1961. בשלושת השירים שנבחרו ישנו דגש מיוחד על סמליותם של האור, הזהב, והתהום, ולפיכך העבודה תעסוק בפיענוח סמלים אלו, תוך כדי התייחסות לשירים נוספים של רביקוביץ' בהם מופיעים אותם סמלים. שלשת
השירים שנבחרו מופיעים בחטיבת השירים כתמי אור, ואלו הם: "כתמי אור", "חמדה", ו"אהבה". כל שיר ינותח בנפרד, כאשר ניתוח השירים יהיה השוואתי והוא יתייחס בעיקר אל תאורי האור, הזהב והתהום, תוך נסיון לעמוד על משמעותם בשלושת השירים, והאם קיימים קשרים סמויים או גלויים ביניהם.

תוכן עניינים:
מבוא
א. "כתמי אור".
ב. "חמדה"
ג. "אהבה"

מקורות:

ברוך, מירי. עיונים בשירת דליה רביקוביץ', הוצאת טרקלין, 1973.
חסין, ז'ולייט. שירה ומיתוס ביצירתה של דליה רביקוביץ', "ההפלגה ל'מחוזות הזהב' - סמליות האור והזהב בשירת ד. רביקוביץ', עמ' 70-52, הוצאת עקד, 1989.

תגים:

שירה ישראלית · משוררות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סמלי האור, הזהב והתהום בשיריה של דליה רביקוביץ'", סמינריון אודות "סמלי האור, הזהב והתהום בשיריה של דליה רביקוביץ'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.