היישום אינו מחובר לאינטרנט

מקומו של הרצון העצמי בתפיסת החינוך של אפלטון

עבודה מס' 040269

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העולם הדתי של אפלטון, המשטר הצבאי באתונה והשפעתו על תפיסת הרצון העצמי, רצון התלמיד והחתירה לאמת.

2,824 מילים ,4 מקורות

תקציר העבודה:

בעבודה זו נתייחס למספר מושגים שהעסיקו את אפלטון בנושא החינוך - מוכנות התלמיד לספוג ידע ,השפעת החברה על ידיעותיו , החינוך לפרט ולהמון החינוך האידיאלי לטובת המדינה.

קטע מהעבודה:

אפלטון מעניין אותנו כאחד הפילוסופים הראשונים לקשור את נושא החינוך לטובת המדינה. הוא הדגיש את החינוך לא כמותרות אלא כהכרח חיוני לקיום ולקידום המדינה. בעצם, לפי תורתו המדינה עומדת מעל האזרחים. המדינה נוסדה להגן על האזרחים מפני זרים ולחזק את החברה שתוכל להתחרות במדינות אחרות. המדינה זקוקה למושלים חכמים אבל, מעל לכול, לחיילים ולשוטרים חכמים שישמרו על הסדר האזרחי ועל גבולות המדינה. בתקופה זו לא היתה הבחנה ברורה בין חיילים ושוטרים - הצבא מילא את שני התפקידים ואפלטון קורא לכולם בשם הכולל "שומרים".

תגים:

יוון העתיקה · חינוך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מקומו של הרצון העצמי בתפיסת החינוך של אפלטון", סמינריון אודות "מקומו של הרצון העצמי בתפיסת החינוך של אפלטון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.