היישום אינו מחובר לאינטרנט

מקומו של המחנך כמתווך

עבודה מס' 033435

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הנושא תוך הבאת דוגמאות מספרים ומתצפיות בגן הילדים.

6,306 מילים ,6 מקורות

תקציר העבודה:

עבודתי זו בקורס "הגשת חומרים כמודל חינוכי", מתמקדת במושג מתחום החינוך לגיל-הרך. המושג אותו אבחן, יבחון את מקומו של המחנך כמתווך.
הלמידה של הילד, היא תהליך של פעילות, ושותפיה הם שניים: סביבה המזינה את הילד בשפע של עובדות וגירויים, והילד - האדם, הצומח, הפעיל, השופע כוח והשואף להשתלט על הסביבה ועובדותיה.
לעיתים, הסביבה מלמדת מאליה, ללא תוכנית או כוונות מוצהרות, והילד "קולט" בחושיו את הנעשה בסביבתו, מטמיע את הידע, והופכו לרכושו החיוני.
אולם, יש ועל הסביבה ללמד באורח מתוכנן, מכוון ומחושב. (גדעון לוין, פעילות והתנהגות. תהליך הלמידה והרגשת היצירה. (עמ' 61).
למידה מעין זו, היא הלמידה המתווכת, ועל המחנך לשמש לתלמידיו כמתווך בין העולם לבינהם. במהלך הפרק אתמקד בהגדרתו של המושג תיווך, במרכיביה של הלמידה המתווכת (לפי מלכה האס ולפי גדעון לוין), ושוב אביא דוגמאות הן מהספרים והן מהתצפיות שערכתי בגן.

תגים:

גיל הרך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מקומו של המחנך כמתווך", סמינריון אודות "מקומו של המחנך כמתווך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.