היישום אינו מחובר לאינטרנט

קבלת החלטות בבית המשפט בנושא עבריינות מין אצל נוער בני טובים

עבודה מס' 021211

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת קבלת ההחלטות בבית המשפט בנושא זה וכן סקירה כוללת על עבריינות בני טובים אז והיום.

2,228 מילים ,5 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

עבריינות נוער הינה אחת מהבעיות היותר קשות וכואבות אשר החברה נאלצת להתמודד איתן. רבים החוקרים אשר דיברו על עבריינות נוער ורובם מתמקדים על בני עדות המזרח ועל רמת הפשיעה הגבוהה אצלם.
עבירות מין אצל נוער בני טובים הינו פשע הנמצא שבשלבי עליה. אם בשנות החמישים אנו עדים לפשעים מעטים בתחום זה הרי בשנות השבעים והשמונים ישנן התפתחויות חמורות.

מטרת עבודתי זו היא לסקור את קבלת ההחלטות בבית המשפט בנושא עבריינות מין אצל נוער בני טובים. לפני כן תערוך העבודה סקירה על עבריינות בני טובים-אז והיום: מהם המאפיינים של העבריינות, של העבריינים והאם יש שינוי מהותי בין העבריינות שלהם אז והיום.
הבעיה העיקרית בעבודתי היא שמדובר באוכלוסיה ייחודית אשר העבריינות אינה אופיינית לה, או שהעונשים אינם יכולים להיות מיושמים בצורה שהם מיושמים על שאר אוכלוסית העבריינים כגון: נוער עברייני המגיע משכבות סוציו-אקונומיות גבוהות; קשה להסביר את מעשיו: הוא מגיע מבתי ספר טובים ומקבל את התנאים הטובים ביותר להצליח בחברה ולעולם אינו מקבל גיבוי כלשהו מהמשפחה, ולמרות זאת הוא הופך להיות עבריין, ולכן גם קשה לתת לעבריינות זו תשובה הולמת, הן מבחינת מניעתה והן מבחינת הענישה.

ראשי פרקים:
1. מבוא והצגת הנושא
2. הקדמה
1. עבריינות בני טובים
2. תהליכי קבלת החלטות
3. בדיקה סטטיסטית
1. המטרה
2. השערות
3. משתנים
4. תוצאות
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

העניין הציבורי בשכבות אלו ובעבריינותם התגבר בתחילת שנות החמישים עם גבור הפשיעה של הצווארון הלבן בארץ בכלל (ראה לעיל). במקומות שונים בארץ ובעולם החלו להתפרסם מאמרים על עבריינות זו אשר אין לה הסברים מוכנים מראש (מדוע בן עשירים גונב וכו').

מקורות:

חסין יעל, עבריינות נוער בישראל 1984-1977, דפוסים ומגמות, המכון לקרימינולוגיה, אוניברסיטת ירושלים, 1983.
הנוער למניעת עבריינות נוער, דברים בכנס החמישי שנתקיים בירושלים, תשמ"ז.
שלהבת י., הגורמים לעבריינות נוער בישראל, הוצאת התנועה הקיבוצית, (מכון לבון), 1971.
גרוניך א., עבירות מין בישראל, ירושלים, 1988.
WOLFE A. DAVID, CHILD ABUSE, CALIFORNIA, 1987.

תגים:

עבריינות · אלימות · נוער · פשע · מין · טובים · בני · משפט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קבלת החלטות בבית המשפט בנושא עבריינות מין אצל נוער בני טובים", סמינריון אודות "קבלת החלטות בבית המשפט בנושא עבריינות מין אצל נוער בני טובים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.