היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בית ספר - תוכנית שיווק לבית ספר המשלב רמה דתית עם לימודים טכנולוגים.

עבודה מס' 010301

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיווק "אולפנית" ברמת גן המשלבת לימודי מדעים מוגברים.

5,608 מילים ,27 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מבוא
1. היתרונות המאפיינים של האולפנית
1.1 לימודים מדעיים מוגברים
1.2 לימודים תורניים מוגברים
2. אסטרטגית השיווק של האולפנית
1.2 הקדמה
2.2 הסביבה העיסקית
2.3 נקודות חוזק
2.4 יתרון תחרותי
2.5 נקודות חולשה
2.6 איומים וסכנות
2.7 הזדמנויות עסקיות
2.8 נסוח וגיבוש האסטרטגי
3. תמהיל השיווק של האולפנית
3.1 כללי
3.2 תמהיל המוצר
4. הצעה לפרסום באמצעות דיוור
5. מחקר סטטיסטי
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

מבוא
אסטרטגיה שיווקית היא תנאי ראשוני להצלחת כל מפעל ובלעדי אסטרטגיה כזו יקשה מאוד על המפעל לפתח את מוצריו ולמכור אותם לשווקים.
"האולפניות והישיבות התיכוניות בכלל הינם ארגונים מצליחים מאוד אשר הצליחו לתמרן יפה מאוד בשוק בארץ אשר הינו צפוף מאוד והמלחמה בו קשה ביותר. למרות כל אלו הם הגיעו למחזור בוגרים אשר שום חברה לא יכולה להתביש בו,כולל בתי ספר ממלכתיים.
מטרת עבודתי זו היא לסקור את היתרונות של בית ספר המשלב רמה דתית גבוהה עם לימודים טכנולוגים ברמה גבוהה על מנת לעמוד על הדרך המומלצת לאירגון כזה שברצונו לשווק את עצמו.
בחרתי באולפנית היות וגם אני למדתי במוסד כזה ולמיטב ידיעתי ישנה כוונה להקים עוד אולפנית באזור גוש דן, נוסף על האולפנית בתל-אביב.
לצורך כתיבת העבודה נעזרתי במעט מידע פנימי ובספרות על הנושא.

מקורות:

הורניק י., נהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
קרן א., שיטות ארגון וניהול, כנרת, 1987.
ג'וליאן ס., ניהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
יזראלי דב. שווק הלכה למעשה, צ'ריקובר, 1985.
גלוברזון א., גלין א., משאבי אנוש ויחסי עבודה בישראל, הוצאת רמות, 1990.
אהרוני י., אסטרטגיה עיסקית, ת"א, גומא, 1982.
אדן ש. תוכניות הלימודים החדשות-עקרונות ותהליכים, מעלות, 1971.
אמיר א.מ., תמיר פ., הוראת המדעים בישראל, מקורותיה והתפתחותה, ירושלים ,תשמ"ו.
משרד החינוך והתרבות, תוכניות לימודים בביולוגיה, פיזיקה, כימיה, מט"ל ומב"ט , ירושלים, תשמ"ט.
שטיגלר גיימס, "תפקידי התרבות בלימוד המתמטיקה",חדשות חינוך, אוניברסיטת שיקאגו,1987.
אלון מ. הסיכוי הניצחי-נוער ושינוי חברתי, הוצאת ספרת הפועלים, 1986.
הרמן ש. זהות יהודית -מבט פסיכולוגי חברתי, הספריה הציונית ע"י ההסתדרות הציונית ההעולמית, ירושלים, תש"ם.
זיו ש. כמות הידע של תלמידי כיתות יא-יאא בבית הספפר החילוני במושגים ביהדות המעוגנים בתוכנית הלימודים בספרות העיברית בכיתות אלו, אוניברסיטת ת"א, 1977.
גולדרינג א.תל"י- חינוך דתי ישראלי חילופי, אוניברסיטת ת"א, תש"ד.
יגיל ד. מחקר השוואתי של הזהות היהודית והזהות הישראלית של בני הקיבוצים ובני הנוער האחרים במדינת ישראל, אוניבסיטה העיברית,1973.
כרמון א. החינוך בישראל-סוגיות ובעיות, הוצאת הקיבוץ המאוחד, תשמ"ה.
מוס א.ר. תיאוריות על גיל ההתבגרות, הקיבוץ הארצי, 1989.
מינקוביץ א.בעיות פסיכולוגיות בהוראת התנ"ך, ירושלים, תש"ד.
שבייד א. הכרת העם היהודי בחינוך בישראל,ירושלים, תשל"ג.
שפירא ר. יחודיות חינוכיות וחברתית-בתי ספר ייחודיים, אוניברסיטת ת"א, 1988.
אלן ב. גולדרינג,"פיתוח זהות יהודית: הורים ובתי הספר של רשת תל"י", עת לעשות, 2, 1989.
משרד החינוך והתרבות תיאור פרויקט התל"י, ירושלים, 1989.
דיוור ישיר- עשה זאת בעצמך, רשות הדואר, 1993.
JOHN N. ECK, "MORE PROFFIT OF BUSINESS TO BUSSINESS MAIL", DIRRECT MARKETING, 5, 1993.
EDWARD NASH, "ANY BODDY CAN DO DIRRECT MARKETING, BUT CAN NOT DO IT RIGHT", DIRRECT MARKETING, 7, 1993.

תגים:

בית · ספר · שיווק · תמהיל · שיווקי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בית ספר - תוכנית שיווק לבית ספר המשלב רמה דתית עם לימודים טכנולוגים.", סמינריון אודות "שיווק בית ספר - תוכנית שיווק לבית ספר המשלב רמה דתית עם לימודים טכנולוגים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.